Thursday, November 22, 2012

Bidai 2 - Syabas!

Salam Keluarga Bidai 2,

Awak telah mengharumkan nama Bidai 2 kerana telah memahat rekod baru dalam pencapaian Bahasa Melayu sebagai sebuah kelas ... Rekod lama ialah 13 A*. Tahun ini, awak mencapai 16 A*! Saya berasa amat terharu dan bertuah menjadi guru awak ...

H ... E ... B ... A ... T ... HEBAT!

Keputusan keseluruhan Bidai 2 ialah 16 A* dan 20 A manakala BML pula 1 Cemerlang dan 9 Merit ... Tahniah kepada mereka yang berjaya mencapai sasaran ... Bagi mereka yang mencapai sasaran, saya akan mengepos cek ke rumah awak ... Harap beri saya alamat rumah terkini masing-masing melalui Khidmat Pesanan Ringkas atau WhatsApp ke 90234134 menggunakan format berikut:

'Salam, Abg Z. Saya (nama penuh). Alamat rumah saya ialah (alamat penuh rumah). Tk.'

Oleh itu, seperti yang telah kita persetujui, Bidai 2 berhak berbaling (bowling) di SAFRA, Yishun ... Tarikh dan masa akan ditetapkan ... Maka, teruskan membaca pesanan dalam ruang ini ... 


Salam,
Abg Z

1 comment:

  1. salam abg z,

    ini alamat saya. woodlands avenue 9, #11-252 block 876.

    salam,
    Siti Nur Afiqah Bte Abdul Rahman

    ReplyDelete